LOVE...

Bardzo dziękuję Wam za każde miłe słowo pod poprzednim postem :)
Strasznie mi miło, że pudełeczko na obrączki przypadło Wam go gustu!

A dziś dalej ślubnie i o miłości..
O to kolejne pudełeczko na płyty ze ślubu i wesela :)


Serwetka jest Waszym zdaniem w kolorach lata czy już jesieni?
Dla mnie późnego słonecznego lata :) Tak właśnie końca sierpnia!
(Proszę nie sugerować się pogodą za oknem :/ )

Z tyłu dałam mocny turkus, a w środku delikatny żółty..



Pogoda za oknem jest któtko mówiąc - tragedia :/ Pada i jest zimno! ehhh
Ale mam nadzieję, że znajdujecie dziś powody do uśmiechów!


Przypominam o trawiącym Wyzwaniu :)

24 komentarze:

  1. hmm mam wrażenie Zuza, że Ty już nie masz na nic czasu prócz decou, bo sypiesz kolejnymi rewelacjami jak z rękawa:) Dla mnie to już zdecydowanie jesień, bo taki buras za oknem, że nie potrafię sobie przypomnieć lata....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Decu to przeważnie w weekend :) W tygodniu to czasem tylko lakieruję :P

      Usuń
  2. ajć, jakie piękne!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna serwetka, choć dla mnie ma wrześniowe kolory. :) Jeszcze pełno kwiatów, ale już takie stonowane i ciemniejsze barwy. Słońce wcześniej zachodzi, to pewnie dlatego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuzia jeśli decu tylko w weekend to masz niesamowite tempo. Podziwiam Cię za to! :)
    Pudełeczko śliczne, a pogoda za oknem to mnie dobija!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak ja ostatnio siadam to zaczynam po 5-6 rzeczy :) Bo mogłabym więcej :)
      Tylko miejsca na razie mało :/

      Usuń
    2. Nieźle! Oby tak dalej, bo prace na Twoim blogu mnie zachwycają cały czas.

      Usuń
  5. Kolory jeszcze letnie, ale za to pogoda późno jesienna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna cała skrzyneczka, ale mnie szczególnie urzekły te drobne kwiatuszki na literkach. Piękna praca :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje decu :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest po prostu LOVE !!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełeczko cudne, w kolorach takich jak lubię o tej porze roku :)) Mi pogoda nie przeszkadza, upały mnie wykańczają więc teraz oddycham :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I znów miłość:P Śliczne jest:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serwetka kojarzy mi się z latem :) Motyw śliczny jest! Pudełeczko niezwykle urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń