Wyniki VII Wyzwania oraz pytanie do Was...

Tak jak obiecałam dziś będą wyniki VII Wyzwania :)
Zgłosiliście aż 46 prac!

Wasz mały decoupage mnie zachwycił.. pomysłów Wam nie brakowało, a i wykorzystane techniki godne pochwał!
Niestety zwyciężyć mogła tylko jedna praca..
Wybór nie był łatwy.. ale jedna skradła moje serce całkowicie..

A więc... VII Wyzwanie wygrywa..

Banerek do pobrania dla zwycięzcy
Gratulację :)
Proszę o adres do wysyłki nagrody - decustyle@gmail.com

Wiecie już, która praca wygrała? Domyślacie się? Jeśli nie to koniecznie zobaczcie TUTAJ!

Dziękuję Wycinance za ufundowanie nagrody :)



A teraz pytanie do Was...
Jaki chcecie temat kolejnego Wyzwania?
Macie jakieś propozycje? :)

Chętnie poczytam co chodzi Wam po głowie...
Myślę, że znów możemy się razem fajnie bawić..

15 komentarzy:

  1. Gratuluję wygrywającej, nie ukrywam, że to moja faworytka od początku, a to za sprawą etui na okulary, a nie zakładki, mam rację ? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze coś jesiennego? :) albo świątecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla autorki pracy, ładnie i pomysłowo. ;)
    Co do następnego wyzwania, ja bym stawiała na jakieś kuchenne tematy. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) nie będę ukrywać, że zakochałam się w tym etui

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, wygrana absolutnie zasłużona,piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)
    Ja bym może widziała na następne wyzwanie coś w stylu "struktura" albo coś takiego. Jestem ciekawa pomysłów innych na strukturę w decu. U mnie to zazwyczaj gaza lub pasta do reliefów, czy gąbka z farbą...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój faworyt wygrał etui obłędne - też chcę takie
    a co do wyzwania to może coś na kanwie albo tabliczka do zawieszenia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje zwyciężczyni :) A jeśli chodzi o kolejne wyzwanie to może takie połączenie decoupage z scrapbookingiem ,albo sam scrapbooking....

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) Etui jest naprawdę śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zasłużona wygrana! Dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Etui bajeczne!!!Gratulacje!!!
    A może teraz coś mrocznego, halloweenowego...itp...i może również dla tych nieśmiało podglądających i tworzących, a nie mających bloga i facebooków...
    Pozdrawiam serdecznie! idaho

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow nie spodziewałam się wygranej, jestem bardzo szczęśliwa i dziękuje za wszystkie miłe słowa;) adres do wysyłki zaraz wyślę mailem;)

    OdpowiedzUsuń